Ski-Doo Freeride 146 850 E-TEC ES 2020

Blue

Varenr:000VBLJ00
Ikke på lager (21 dager)
-+
BeskrivelseTeknisk info
Beskrivelse

Pris Kr. 190.500,-

Klargjøring kommer i tillegg.

 

 

ROTAX 850 E-TEC MOTOR - FLERE KREFTER DU KAN FØLE

Bransjens mest ytelsessterke 2-taktsmotor.* Den pumper ut 10 flere hestekrefter (165 hk) enn forgjengeren, men dens reaksjonsvillige egenskaper er det som virkelig imponerer. Med den nye pDrive primærclutchen, har den 30% raskere respons enn 800R E-TEC, noe som øyeblikkelig gir deg den kontrollen du forventer.

*Hk målt ved intern dynotest under optimale forhold for 2-taktsmotorer.

 

 

PDRIVE CLUTCH - RASK, EFFEKTIV, ENKEL

En betydelig faktor i hurtigheten ved REV-snøscootere er den nye pDrive-variatoren. Raske og friksjonsfrie doble ruller overfører dreiemomentet i stedet for tradisjonelle skyveknapper på denne 100% nye clutchen. Den store rullene med nålepakninger, brede svinghjul og aksel-på-aksel-design sørger for smidig drift og lang levetid. Ultraresponsive skifter, imponerende og konsistente omdr./min og 1,3 kg lettere enn TRA VII.

 

COOL LUFTSTRØM - KEEP COOL

Ventilasjon i sidepanelene forbedrer luftstrømmen til drivkomponentene og bidrar til optimale ytelser.

 

REV Gen4 PLATTFORM - NESTE GENERASJON AV EN LEGENDE

4. generasjon REV-plattform er skapt rundt aktive løypekjørere med en smal og kompakt pakke som gir føreren mer bevegelsesfrihet og styring på snøscooteren. Mer sentralisert masse (spesielt side-til-side), lett vekt og bransjeledende fjæring gjør denne snøscooteren ultra-responsvillig.

 

KYB PRO STØTDEMPERE - PRO-LEVEL STØTDEMPERE

Disse støtdemperne er standard på MXZx 600RS racing-snøscooter - du kan føle deg trygg på at de er svært solide og velegnede for kontroll i utfordrende forhold. Ekstern beholderdesign sørger for ytelsene, og de kan ombygges og utstyres med nye ventiler. Easy Adjust kompresjonsdemping krever ikke noe verktøy; tilbakeslags-justeringer er også standard.

 

RS STIGBRETT - PLASS TIL BEVEGELSE

De er designet for aktiv kjøring i stående stilling og er flatere i nesten hele lengden, bredere og sterkere. Tykkere aluminiumsplater (3 mm mot 1,8 mm), pluss forsterkninger foran og bak som tåler harde landinger.

 

RAS 3 S-38 FJÆRING FORAN - PRESIS I LØYPE, RASK I TERRENG

Den beste balansen mellom løype- og fjellscootergeometri og bredde for utmerket løypepresisjon og hurtighet i terrenget. Avansert frontfjæring med A-armer av ulik lengde for 50/50-føreren. Justerbar skibredde for den ideelle kjøringen.

 

TMOTION FJÆRING BAK - SKJÆRER SEG GJENNOM SNØEN

tMotion beveger seg inni tunnelen, noe som gjør det enklere å håndtere snøscooteren. Dette skyldes et kuleledd som befinner i det midtre hengslet mellom bakre arm og delte, flate fremre armer. Svært progressive bevegelsesforhold gjør kjøring i løyper enda mer komfortabelt.

Teknisk info

Produktinformasjon

Produsent Ski-Doo
Motordetaljer Væskekjølt, 2-takt, eRAVE™
Antall Sylindre 2
Motorvolum 849cc
Boring 82 mm
Slaglengde 80,4 mm
Effekt 165 hk
Maksimum turtall 7900 rpm
Drivstoffsystem Elektronisk direkte innsprøyting med ekstra booster-injektorer
Drivstoff Blyfri Bensin
Oktan 95
Drivstofftank 36 Liter
Oljetankt (2-takt) 3,4 Liter
Kjøretøylengde 3110 mm
Kjøretøybredde 1140 til 1180 mm
Kjøretøyhøyde 1368 mm
Skibredde 975 eller 1020 mm
Beltebredde 406 mm
Beltelengde 3705 mm
Kamhøyde 63.5 mm PowderMax† II with FlexEdge™


3501187
Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.