KTM 890 SMT 2024 KTM 890 SMT 2024 KTM 890 SMT 2024 KTM 890 SMT 2024 KTM 890 SMT 2024 KTM 890 SMT 2024 KTM 890 SMT 2024 KTM 890 SMT 2024

KTM 890 SMT 2024

Varenr: F9703XG
196 500,00
2 i butikk
0 på nettlager
-+
Selges som 1stk
BeskrivelseTeknisk infoProdusent
Beskrivelse

 

KTM 890 SMT

 

Pris Kr. 196,500,-

Klargjøring og montering kommer i tillegg

 

Hva får du når du legger til et snev av touring til en stor porsjon uslåelig asfaltytelse, og avslutter med en god dæsj Supermoto-arv? Du får den helt nye KTM 890 SMT. Uten kompromisser eller haker, fortsetter KTM 890 SMT der den ikoniske KTM 990 SMT slapp, og leverer en ytelses- og håndteringspakke som skyter vei til toppen av mellomvektsport-touring-segmentet.

  

 

 

RAMME

 

Den generelle geometrien til KTM 890 SMT ble utviklet for skarp håndtering og komfort når du angriper fjellovergangene - med uimotsagt bakkeklatreevne. Styrke var en stor faktor i designet, så en rørformet Chromoly stålramme brukes med motoren som et belastet element for å redusere vekt og total størrelse. I tillegg tillater den kompakte rammen en lang svingarm som forbedrer trekkraften uten at det går på bekostning av håndteringen.

 

 

 

 

CHASSIS

 

For ikke å forveksle med noe annet på fjellet. KTM 890 SMT har en dobbel skjermdesign, sammensatt av en høy forskjerm som henter inspirasjon fra KTM 450 SMR - og en nedre sprutbeskyttelse som er koblet til gaffelbenbeskytterne. Dette, sammen med spoilere og baksidepaneler som er litt bredere enn setet for forbedret kontroll og for å redusere slitasje på setet, og in-mold-grafikk for ytterligere holdbarhet, gjør KTM 890 SMT klar for alt.

 

 

  

 

STABILITET

 

2024 KTM 890 SMT er bunnsolid i fart, takket være en high-end styredemper. Styredemperen er konstruert for å gi uforstyrret ro til enhver tid, og jobber for å holde frontenden stabil når du manøvrerer gjennom trange svinger eller kjører gjennom fjelloverganger.

 

   

 

 

 

 ERGONOMI

 

Med tankspoilere og bakre sidepaneler som er bredere enn setet, blir fjellovergangen letter takket være forbedret førerbevegelse. Dette hjelper også med redusert slitasje på setet, mens den slanke formen på drivstofftanken er optimert for presis håndtering og kontroll når du river rundt trange switchbacks i bakketoppen.

 

 

 

  

 

 

 

 

OPPGRADERT TFT-DISPLAY

 

En ny toppmoderne 5" TFT-skjerm holder deg informert med alt du trenger å vite om maskinen under deg. Med forbedret funksjonalitet er hver funksjon illustrert med en infografikk av motorsykkelen for å direkte vise brukeren det relevante justeringsfeltet. En optisk bundet skjerm av mineralglass sikrer optimal motstand mot riper og gjenskinn. I tillegg tillater en valgfri tilkoblingsenhet tilkobling mellom KTMconnect-appen og TFT via Bluetooth for turn-by-turn+ navigasjon, musikk og innkommende anrop.

 

 

 

 

TEKNOLOGI

 

2024 KTM 890 SMT bringer uovertruffen teknologi til stien. Med et arsenal av rytterhjelpemidler, kjøremoduser, ABS og traction control-funksjoner - samt valgfri smarttelefontilkobling - styrer den mellomvektsportstourer-segmentet. Kjøreopplevelsen kan forbedres ytterligere med valgfrie tillegg som Quickshifter+ og Cruise Control med introduksjonen av en demomodus, som lar deg teste all KTM-teknologien de første 1500 km.

 

  

 

  

RIDER AIDS 

 

Elektronisk drivstoffinnsprøytning, ride-by-wire og motorstyringssystemet (EMS) gjør det mulig å tilby innovative, men likevel brukervennlige elektroniske førerhjelpemidler. Disse funksjonene kan velges, deaktiveres og brukes for å sette den potente nye generasjonen LC4-motorer til effektiv bruk på tvers av et mye bredere spekter av overflater og forhold.

 

Teknisk info

Produktinformasjon

Produsent KTM
Gruppe 1 Motorsykkel
Gruppe 2 Tung MC
Gruppe 3 KTM
Motordetaljer Væskekjølt, 4-takt, Parallel Twin
Antall Sylindre 2
Boring 90,7 mm
Slaglengde 68,8 mm
Moment 100 Nm
Clutch PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
EMS Bosch EMS with RBW
Smøresystem Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Startsystem Elektrisk Start
Girkasse 6-trinns
Drivstofftank 15,8 Liter
Rammedesign Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated
Gaffel WP APEX 43
Bakdemper WP APEX - Monoshock
Fjæringsvei Gaffel 180 mm
Fjæringsvei Bakdemper 180 mm
Bremser foran 2x radially mounted 4 piston caliper
Bremser bak 2 piston caliper, brake disc
Bremseskive Diameter Foran 320 mm
Bremseskive Diameter Bak 260 mm
Kjede 520 X-Ring
ABS Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and super moto mode)
Bakkeklaring 227 mm
Setehøyde 860 mm
Kjøretøyvekt 194 kg


Produsent