Ski-Doo Backcountry 600R E-TEC 2026
Backcountry-modellene fra Ski-Doo er i en klasse for seg med overlegne egenskaper både i og utenfor løypa, og er fullspekket med crossover-spesifikke funksjoner. Den kombinerer presisjon i terrenget med egenskaper utenfor
- KYB36 demperpakke av høy kvalitet
- Pilot™ DS 2-ski
- Elektrisk start
- cMotion™ X bakfjæring
- Premium LED-frontlys
- Isrivere
Motor - ROTAX® 600R E-TEC
BRP Rotax-motoren er et velkjent drivverk som leder an i bransjen med en sterk og mottakelig ytelse. Den har også lavt forbruk av både drivstoff og olje, og er kjent for å være veldig pålitelig. Motoren i Backcountry 600R E-TEC er en totakter med hele 125 hestekrefter og andre-generasjons E-TEC-teknologi. Den tilbyr mer reaksjonsvillig og dynamisk ytelse og flere hestekrefter enn sin forgjenger - alt mens den opprettholder lovnaden om pålitelighet og lavt forbruk av drivstoff og olje!

En plattform bygget for å vare
Forbedrede egenskaper med et dristig og aggressivt utseende! REV® Gen5 er den mest raffinerte plattformen på snø, og redefinerer tidligere standarder med perfekt balansert håndtering, svniging og overlegen selvtillit, uansett kjøreforhold! Backcountry 600R E-TEC er bygget for å vare med en solid plattform som utgangspunkt.

Frontfjæring som hever kjørekvaliteten
RAS X frontfjæring hever nivået på kjørekvaliteten betrakelig. En bredere, justerbar skistilling gir sjåføren fleksibilitet til å finjustere manøvreringen, slik at du enkelt kan håndtere ujevnheter og svinger med full kontroll når du er ute å kjører - uansett forhold!

cMotion X-boggi for optimal kjøreglede
Den mest kapable crossover-fjæringen på snø! Videreutviklet med 80% nye deler og revidert geometri for optimal ytelse under løypekjøring, smidige svingegenskaper og forbedret kapasitet, samt optimalisert smidighet ved kjøring i løssnø!

Pilot™ DS 2-ski for overlegen kontroll
Backcountry 600R E-TEC er kongen av crossover! Den er utstyrt med Pilot™ DS 2-ski som takket være sine tynne ytterkanter gir deg utmerket grep ved skråkjøring. Smal, tynn og enkel, men allikevel stiv. Kortere skispindel bak med flat ende sørger for enklere motstyring og skråkjøring.
