Ski-Doo Expedition 900 ACE Turbo R 2026
Ta crossovereventyrene til ett nytt nivå og nye steder med 2026 Expedition Xtreme - nå på REV Gen5-plattformen med nytt uMotion bakhjulsoppheng. Det er en crossover-opplevelse med brede belter som er full av ytelse og en allsidighet som aldri før!
- REV® Gen5 sport-utility-plattform
- uMotion™ bakfjæring
- KYB Pro 36 EA-3 bakdempere
- Premium LED-frontlys
- KYB 36 Plus frontdempere
- RAS™ X frontfjæring
- 20" bred Multi-LinQ plate med 62.2 kg lastekapasitet
- Luftradiator med vifte
- Dyp snø fotbrett med store åpninger
- Pilot™ DS 3-ski
Motor - ROTAX® 900 ACE Turbo R
Med sine 180 hk er Ski-Doo Expedtition 900 ACE Turbo R her for å tilfredsstille selv de mest fartsglade sjåførene med en skikkelig dose adrenalin. 900 ACE Turbo R har 4-takts kraft og eleganse til å forskjønne de mest uformelle turene og leverer på et nivå som aldri før! Og som alle andre Rotaxmotorer har den lavt forbruk av drivstoff og olje, og krever lite vedlikehold.

En plattform bygget for å vare
Forbedrede egenskaper med et dristig og aggressivt utseende! REV® Gen5 er den mest raffinerte plattformen på snø, og redefinerer tidligere standarder med perfekt balansert håndtering, svniging og overlegen selvtillit, uansett kjøreforhold! Expedition 900 ACE Turbo R er bygget for å vare med en solid plattform som utgangspunkt.

Frontfjæring som hever kjørekvaliteten
RAS X frontfjæring hever nivået på kjørekvaliteten betrakelig. En bredere, justerbar skistilling gir sjåføren fleksibilitet til å finjustere manøvreringen, slik at du enkelt kan håndtere ujevnheter og svinger med full kontroll når du er ute å kjører - uansett forhold!

Ny uMotion™ bakfjæring
Ytelse og kapasitet på og utenfor løypa i perfekt kombinasjon med forbedret komfort og kapasitet på brede belter med 33 mm ekstra vandring. Overlegen vektoverføring for perfekt kjøretøydynamikk!

Pilot DS 3-ski full kontroll i dyp snø
Enkel ski med utmerket grep ved skråkjøring, takket være tynne ytterkanter. Smal og tynn, men allikevel stiv. Kortere skispindel bak med flat ende sørger for enklere motstyring og skråkjøring.
