Kundesenter



Motorspeed benytter et kvalifisert system for å sikre din levering og for å unngå feilleveranser (plukkfeil på lageret) så langt det lar seg gjøre. Men det kan forekomme at varer er feilmerket, eller har blitt forvekslet med andre varer, selv om dette forekommer meget sjelden.

 

Ved disse tilfellene må kunden ta kontakt på post@motorspeed.no evt. Telefon 61 26 80 00, slik at Motorspeed i samarbeid med kunden får mulighet rette opp feilen.

 

Varen må da returneres i original forpakning, og i samme stand som den ble mottatt. Er varen levert i salgsforpakning, skal denne være uskadet, og minimum være emballert i gråpapir eller egnet eske ved retur.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.