Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen er på leverandørens lager
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Motorspeed AS tilbyr ikke lenger muligheten for å bestille varer på motorspeed.no for å få disse sendt i oppkrav

VISA og MasterCard kan benyttes som betalingsalternativ på www.motorspeed.no. Ved å benytte kortbetaling vil du slippe oppkravsgebyret til Posten.
 

Betalingen foregår på nets sine sikre sider, Motorspeed as har ikke tilgang til informasjon angående ditt kort eller din betaling. Det aktuelle beløpet reserveres på din konto, og er da ikke tilgjengelig. Selve betalingen (trekket) vil bli utført når varene sendes fysisk fra oss. Motorspeed as er ansvarlig for kreditkorttransaksjoner gjort gjennom motorspeed.no.


Hvis du har betalt med VISA, eller Mastercard , og ønsker å endre på din ordre, kan vi bare bytte til varer med samme eller lavere pris. Dette fordi beløpet som blir lagt inn med reservasjon i ditt kort vil være det maksimale beløp vi kan trekke. Ved endringer på din bestilling foretatt med kort må du kontakte Motorspeed as på e-post post@motorspeed.no eller telefon 61 26 80 00

Når du velger å handle med faktura fra Klarna skal du alltid få det du har bestilt før du betaler. Du betaler heller ikke for varer som er feil, eller som ikke dukker opp. Det er enkelt, risikofritt og praktisk.
 

Fakturaen vil vanligvis ha en betalingsfrist på 14 dager fra varene sendes til deg.

All informasjon du trenger for å betale finner du på fakturaen.

Kontonummeret vårt er 6021.07.36797.

For betalinger fra utenlandsk konto gjelder følgende:

IBAN: NO2260210736797
BIC/SWIFT: NDEANOKK
 

Husk på å bruke fakturaens KID-nummer som betalingsreferanse. Vennligst vær oppmersom på at du må betale fakturaene en og en dersom du har flere ubetalte fakturaer, og bruke KID-nummeret til enhver faktura som skal betales, slik at betalingen kommer frem til riktig faktura før forfallsdato.
 

Når du velger å dele opp betalingen på en faktura eller å betale i ditt eget tempo, samles dine kjøp med Klarna på én faktura. En samlet månedsfaktura betyr én betaling, ett KID-nummer og ett administrasjonsgebyr på 45 kr. Du kan også velge å delbetale dine kjøp over 3, 6 eller 12 måneder, direkte i Klarna appen.
 

Er det første gang du velger å delbetale et kjøp, sender Klarna deg en kontoavtale slik at du kan godkjenne vilkårene for delbetaling. Når du har signert og returnert kontoavtalen, sender Klarnai deg månedsfakturaen i slutten av måneden. Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned. Du kan da velge å betale hele beløpet, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.