Pris kr. 124,000,-
Klargjøring kommer i tillegg.
KTM EXC 300 SIX DAYS
2023 KTM 300 EXC SIX DAYS bærer IDSE-merkene sine stolt. Ikke bare har denne maskinen vunnet flere ekstreme enduro-mesterskap enn de fleste, men den tar også utmerkelsen som et av de mest komplette enduro-våpnene på markedet. KTM 300 EXC SIX DAYS har en bensininnsprøytet 2-taktsmotor, top-end WP-oppheng og unike KTM SIX DAYS-finisher, og er klar til å løfte sitt neste trofé.
MOTOR & EKSOS
En legende i seg selv, KTM 300 cc 2-taktsmotoren har lenge vært en favoritt når det kommer til enduro-våpen. Dette skyldes i stor grad den eksepsjonelle kraften, lave dreiemomentet og den generelle lette vekten. Takket være state-of-the-art, nyskapende 2-takts design, har dette kraftverket blitt en virkelig raffinert enhet.
CHASSIS
Alle KTM SIX DAYS-modeller har høyteknologiske, lette Chromoly stålrammer med race-avledet geometri, optimal stivhet og uovertruffen tilbakemelding for rytteren. Dette oversettes til en leken håndteringskarakter, med bemerkelsesverdig stabilitet i fart - for ikke å snakke om FACTORY RACING-stil takket være det slående oransje belegget. Underrammen er laget av ekstra lette og ultrastabile aluminiumsprofiler, som veier mindre enn 900 gram og gir bakskjerm stabilitet og holdbarhet i tilfelle en utforkjøring.
ERGONOMI OG KOMFORT
Alle KTM SIX DAYS-modeller er utstyrt med justerbare, høystyrke koniske styrehåndtak i aluminium laget av NEKEN. Disse kan monteres i fire forskjellige posisjoner. Standard med ODI-vulkanisert grep på høyre side og et komfortabelt ODI-låsegrep på venstre side, din eneste bekymring er å henge på.
KAROSSERI OG GRAFIKK
Alle KTM SIX DAYS-modeller mottar hele SIX DAYS-behandlingen, noe som betyr at de drar nytte av en eksklusiv delepakke, alt fra maskinerte oransje anodiserte trippelklemmer til en solid bakre bremseskive. For ikke å nevne et utvalg deler med SIX DAYS-logoen - det er ingen tvil om at en KTM SIX DAYS er noe annet.
PROGRAMVARE OG ELEKTRONIKK
KTM 300 EXC SIX DAYS er utstyrt med et velprøvd elektrisk system, drevet av et superlett 2 Ah litium-ion-startbatteri. Ledningsnettet har også de fleste elektriske komponentene nøye plassert i et felles område under setet, noe som gjør dem lett tilgjengelige.